გაკვეთილი
საგანი
|
ქართული ენა
და ლიტერატურა
|
||||||||||
კლასი
|
VIII
|
||||||||||
მასწავლებელი
|
სოფიკო აბალოიძე
|
||||||||||
მოსწავლეთა
პროფილი(რაოდენობა)
|
17
|
||||||||||
გაკვეთილის
თემა
|
განკერძოებული
სიტყვები და გამოთქმები(ჩართული,დანართი,მიმართვა,განსაზღვრება და გარემოება)დასკვნითი
გაკვეთილი
|
||||||||||
სტანდარტი
ე.ს.გ.(ინდიკატორი)
|
ქართ.VIII .3.მოსწავლეს
შეუძლია მსჯელობის ძირითადი ენობრივი მახასიათებლების ამოცნობა და გამოყენება.
ქართ.VIII.5.მოსწავლეს
შეუძლია გაიაზროს,გააანალიზოს და შეაფასოს ტექსტები(მხატვრული და არამხატვრული),რომლებიც
შეიცავს გარკვეულ თვალსაზრისს ან მსჯელობას კონკრეტულ საკითხზე.
ქართ.VIII.12.მოსწავლეს
შეუძლია ენობრივ-გრამატიკული სტრუქტურებისა და ხერხების მართებულად გამოყენება სხვადასხვა
სახის ტექსტების შესაქმნელად.
|
||||||||||
სასწავლო მიზნები
|
·
თეორიული ინფორმაციის შესწავლის შემდეგ მოსწავლემ
შეძლოს დამოუკიდებლად მუშაობა
·
დაიცვას მართლწერის ნორმები
·
ააგოს გრამატიკული თვალსაზრისით მართებული სიტყვათფორმები
·
შეთხზას მიზნობრივი ტექსტი
|
||||||||||
აქტუალობა
|
მოსწავლეები
შეძლებენ ნასწავლი მასალა გამოიყენონ მართებულად მიზნობრივ ტექსტში
|
||||||||||
მოსწავლეთა
წინარე ცოდნა
|
მოსწავლეები
ფლობენ ინფორმაციასსიტყვათა განკერძოებაზე,იცნობენ მართლწერის ნორმებს,ახდენენ დაკვირვებას
მხატვრულ სახეებზე.
|
||||||||||
აქტივობის განსახორციელებელი
მეთოდები
|
გონებრივი იერიში,კითხვათა ჯაჭვი,საკლასოსამუშაო-
სლაიდ შოუშესრულებული power
point-ში
|
||||||||||
გაკვეთილის
მსვლელობა
|
გამოწვევის ფაზა:
აქტვ: N1გაკვეთილის
თემის,მიზნის,ქცევისწესების,შეფასების კრიტერიუმების გაცნობა.(5წთ)
აქტვ.N2:წინარე
ცოდნის გასააქტიურებელიკითხვებისდასმა.(6წთ)
·
როგორ სიტყვებს და გამოთქმებს ეწოდება განკერძოებული?
·
რამდენი სახის განკერძოებას ვიცნობთ?
·
განკერძოებულ წევრებთან სასვენ ნიშნებთან დაკავშირებით
რომელ აუცილებელ პირობას ვითვალისწინებთ?
წვდომის ფაზა:
აქტვ.N3 მასწავლებელი
აძლევს მოსწავლეებს დავალებასpower
point-ში შექმნილ სლაიდ შოუს საშუალებით.მათ გადაშლილი
აქვთ რვეულები და ნუმერაციის მიხედვით იწერენ პასუხებს.მოსწავლეები მუშაობენ წყვილებში.
დროის ლიმიტის ამოწურვის შემდეგ ხდება შედეგების
შემოწმება და თან სწორი პასუხების power
point-ის ეფექტების საშუალებით ჩვენება( 25წთ)
რეფლექსია
მოსწავლეები
აფასებენ გაკვეთილის აქტუალობას,ეძებენმუშაობისს გაუმჯობესების გზებს და ავსებენ
თვითშეფასების ცხრილს;
აქტვ.N4
(7წთ)
აქტვ.N5 საშინაო
დავალება:გამოიყენონ შესწავლილი მასალა და შეთხზან მიზნობრივი საინფორმაციო ტექსტი
(2წთ)
|
||||||||||
მუშაობის ფორმა
|
ინდივიდუალური,წყვილებში
|
||||||||||
შეფასება
|
განმავითარებელი:საგაკვეთილო
პროცესში ჩართულობა,დაკვირვება,განზოგადება.
განმსაზღვრელი:სიტყვების
გრამატიკულად მიზანშეწონილად გამოყენება,კითხვა-პასუხი.მიზეზ-შედეგობრიობის დადგენის
ხარისხი.
|
||||||||||
სასწავლო რესურსი
|
დაფა,ცარცი.თაბახის
ფურცელი.power point-ში
შექმნილი სლაიდ შოუ,თვითშეფასების ცხრილი.
|
||||||||||
მისაღწევი შედეგი
|
მოსწავლეებმა
შეძლეს შესწავლილი მასალის ანალიზი არასტანდარტული დავალებების შესრულებით.გამოიტანეს
ლოგიკური დასკვნები და გამოხატეს მზაობა მიზნობრივი ტექსტის შესაქმნელად.
|
No comments:
Post a Comment